Pagrindinis    Savaitgalį sostinėje praūžė unikali Kalėdų mugė „Christmas BAZAAR“

Gruodžio 9-10 dienomis Vilniaus „Siemens“ arenoje esančiame BMW klube šurmuliavo netradicinė Kalėdų mugė „Christmas BAZAAR“, kur savo prekes ir gaminius pristatė organizatorių kruopščiai atrinkti mugės dalyviai. Didžiausiu mugės siurprizu tapo specialus mados šou MINI koncertų salėje, kur savo drabužius pristatė Vilniaus mados studijоs, galerijos ir „butikai“.

„Norėjome surengti kitokį nei įprasta mados šou ir, nors dar yra kur pasitempti, pirmuoju „blynu“ esame patenkinti. Parodėme drabužių pristatymą, kuriame sutelpa daug skirtingų prekinių ženklų bei tai, kaip vienas su kitu derėti gali skirtingi drabužiai ir aksesuarai. O dar neįpratusiems prie lietuviškųjų „butikų“ atskleidėme, kokie originalūs ir išskirtiniai drabužiai juose slypi. Tikimės taip bent šiek tiek prisidėti prie miesto gyventojų aprangos stiliaus kūrimo ir puoselėjimo“, – įvykusiu renginiu džiaugiasi „Siemens“ arenos generalinio direktoriaus pavaduotojas Juras Vėželis.

Per valandą trukusį mados šou ant podiumo lipo nemažas būrys itin skirtingais ir spalvingais drabužiais pasipuošusių modelių, tarp kurių buvo ir Ingos bei Aivaro Stumbrų atžala – duktė Estela. Modelių išvaizda rūpinosi žinoma drabužių ir papuošalų dizainerė Sonata Bylaitė.

„Mados šou idėja ir iniciatyva, kuomet žiūrovams pasirodyti progą turi įvairios atskiros parduotuvėlės, yra nauja, tačiau labai sveikintina ir labai gerai. Tokio renginio „butikai“ patys tikrai niekada nedarytų, nes tai yra brangu, todėl tiek dalyviams, tiek žiūrovams tai buvo unikalus renginys“, – teigia „Decolte“ direktorė Rūta Banytė.

Kalėdų mugės lankytojams buvo pasiūlyta įsigyti ne tik autorinių dizainerių drabužių, batų, aksesuarų, bet ir vienetinių papuošalų, žaislų ir net ypatingo šokolado. Lankytojus džiugino ir tarp dalyvių įsimaišęs prabangus šokolado kambarys.

„Mugės atmosfera buvo labai jauki ir kalėdinė. Pati mugės vieta buvo labai neįprasta, bet ji pridėjo savito žavesio. Man labai patiko ir pati idėja, koncepcija, kad dalyvavo tik rinktiniai dalyviai. Aš labai sveikinu už tai organizatorius ir jiems dėkoju“, – sako „My felt boots“ kūrėja Daiva Zgrabskė.

Kalėdų mugės „Christmas BAZAAR“ organizatoriai skaičiuoja, jog per dvi dienas mugėje apsilankė apie 3 tūkst. lankytojų, kurių didžioji dalis buvo šeimos su vaikais bei jaunimas.

Pasak J. Vėželio, šiemet buvo pabandyta Kalėdų mugę surengti tik BMW klube ir spaudos ložėje, viso kviečiant iki 40 dalyvių. Planuojama, kad „Christmas BAZAAR“ jau ateinančiais metais įsikurs visose „Siemens“ arenos erdvėse ir taps tradiciniu kasmet rengiamu bei nuolat augančiu renginiu, o jo dalyvių skaičius išaugs bent jau dvigubai.

 

Susiję straipsniai