Loading map...

• 238
  • 0

Aprašymas

Mes organizuojame nuostabias keliones – kelionės tai ne tik nuvykimas iš taško A į tašką B. Nuostabiai kelionei suorganizuoti reikia vaizduotės, žinių, kontaktų, patirties ir įrankių.

Mūsų misija – patenkinti keliautojai, kurie sugrįžta ir rekomenduoja mus kitiems.

Mokame viską – užsakome lėktuvų, traukinių, autobusų bilietus, viešbučius, turus, kruizus, vizas. Viskas vienoje vietoje.

Esame visur – turime biurus Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje. Skrydžiai, viešbučiai ir poilsinės kelionės gali būti užsakomos visą parą mūsų internetiniame puslapyje.

Nebijome iššūkių – mūsų komanda organizavo keliones į Madagaskarą, Čilę, Antarktidą, Borneo, Havajus, Iraną, Aliaską ir kt. Mūsų populiariausios kryptys – Vietnamas, Malaizija, Indonezija, Indija, Kinija, Tailandas.

Žinome, ką darome – praėjusiais metais aptarnavome 15 000 klientų, kiekvieną dieną į mus kreipiasi iki 100 žmonių. Klientai mums patiki savo brangiausią laiką – atostogas.

Ieškome naujovių – kiekvienais metais parodose pristatome naujas programas ir kelionių kryptis. Lankomės Berlyno, Maskvos, Barselonos, Londono tarptautinėse parodose.

Esame matomi – kelioniuakademija.lt – vienas lankomiausių kelionių organizatorių Lietuvoje puslapių. Mūsų pasisakymus ir interviu dažnai galite sutikti žiniasklaidos priemonėse.

Nesislepiame už gražių žodžių – mes norime matyti savo klientus ir taip pat norime, kad klientai matytų mus. Susipažinkime!

Privalumai

Šeštadienis: 10:00 - 16:00
Sekmadienis: 10:00 - 16:00

Panašūs rezultatai

No similar properties found.